donderdag 9 december 2010

Echo

Vanmorgen had ik een echo. De echo die eigenlijk bedoeld was om een embryo met een kloppend hartje te zien. In plaats daarvan keek dr. Geluk nu of alles "mooi schoon" was en of het baarmoederslijmvlies weer mooi dun was. Dat was het.
Nu is het wachten op de volgende menstruatie en dan moet ik weer vanaf de 10e dag echo's laten maken om de volgende eisprong te bepalen. Januari is het dan alweer. Als de 1e zwangerschap goed was gegaan hadden we in januari de 1e verjaardag van ons kind gevierd.
Ik wil het niet meer willen. Ik ben er zo f*cking klaar mee! Maar stoppen is geen optie.

7 opmerkingen:

  1. liefste alexandra,

    Jij bent wat ze noemen een sterke vrouw.. Alleen zo klote dat je dat zijn moet.
    Ik denk veel aan je meis..
    Hoewel ik weet dat je daar niks aan hebt, dus ik zal je niet kapot spammen met dooddoeners.
    Een hele dikke knuffel van mij!

    Liefs Nanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef heel erg met jullie mee. Hele dikke knuffel!
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Alex,

    Ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht!! Wat fijn dat je een beetje afleiding hebt met W.O.W..... Dat scheelt voor jezelf al een hele hoop (denk ik) Knap hoe je alles opschrijft meissie, blijf dat doen!!! Top die vriendin van je!!! Wat een schat!!! HOUDEN!!!!
    Verder ook van mij geen "komt wel goed schatje- taferelen"....
    Alleen even een hééééééééééle dikke knuffffffffff

    Liefs Karine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meis

    Kwam even lezen hoe het met je gaat..... en om je een hele dikke knuffel te brengen, en jullie zijn in mijn gedachten......

    Dikke knuff Hexje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee lieverd, ook van mij een dikke knuffel... Ook ik duim en hoop met je mee en ik wens je heel veel kracht en sterkte toe!! (En bovenal natuurlijk een lief, klei babietje...). Ik hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen!!!

    Liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Alex, ik heb geen woorden voor jullie verdriet, ik wens je alle kracht toe om dit te blijven volhouden....Dikke knuffel, ik denk aan je.

    Liefs, MVL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Alex,

    ik wilde even laten weten dat ik aan jullie denk.
    Het is gewoon allemaal zwaar *** het is jullie zo gegunt.
    Ik begrijp helemaal dat je er ff helemaal klaar mee bent. ik hoop en wens dat het in januari wel goed gaat alle kaarsen die hier in huis branden branden zeker ook voor jullie. Heel veel sterkte meis ik wens jullie snel een mooie zwangerschap dikke knuf

    liefs Jolanda(zp)

    BeantwoordenVerwijderen