zondag 21 november 2010

Zwanger of niet zwanger

Nog 2 dagen tot de bloedtest. Nu had ik al besloten dat ik van tevoren zelf een test wil doen. Vandaag of morgen dus. Vanmorgen heb ik me kunnen inhouden.
Vanmorgen voor de spiegel zag ik dat mijn huid wat onrustig was. Niet zo'n goed teken. Maar met de Utrogestan die ik 3 maal daags moet inbrengen is alles mogelijk. Nergens mag ik conclusies aan verbinden. Weten waar je aan toe bent is er niet bij als je een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaat.
De afgelopen twee en een half jaar heb ik rekening gehouden met een eventuele zwangerschap. In ieder geval de helft van de tijd, na mijn ovulatie, wanneer er een ieniemini kansje was dat ik zwanger zou zijn. Geen alcohol, geen filet americain of heerlijke rundercarpaccio waar ik zo gek op ben. Ik neem me voor om helemaal los te gaan als het deze ronde weer mis is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten