zondag 21 november 2010

Hij staat er toch echt!

Oke. Ik kon me niet meer inhouden. Ik moest een test doen! Ik vroeg het net aan Vincent, of ik een test zou doen en hij antwoordde dat ik er blijkbaar  toch niet van te weerhouden ben... maar dat het toch wel vervelend zou zijn om straks naar de nieuwe Harry Potter te gaan met een verdrietig gevoel. Maar, het zou ook gewoon kunnen betekenen dat ik te vroeg had getest en dan kon ik gewoon nog lekker even mijn kop in het zand steken.
Dus reden voor een test! En na een paar zeeeer spannende seconden -jeetje wat is een seconde lang- dacht ik toch echt een licht streepje te zien! En Vincent zag 'm ook! "Hij staat er toch echt? Ik zit 'm d'r toch zeker niet op te denken?!" En alle vrouwen op de zwangerschapsfora weten het: streep is streep! Maar oh jee, ik durf niet blij te zijn, het kan nog mis gaan. Maar toch voel ik me blij! Wauw wat dubbel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten