maandag 24 januari 2011

Enthousiast eitje

Al het kittengeweld heeft me behoorlijk wat afleiding verschaft en ondertussen heb ik de follikelmetingen voor deze cyclus er alweer op zitten. Vanmorgen was de derde en laatste follikelmeting waaruit bleek dat mijn eitje bijna 18mm was. Niet echt groot, maar het bloedonderzoek dat er op volgde moest uitwijzen of het ook op springen staat. En dat staat ie! Ergens toch wel sneu dat dit enthousiaste eitje nooit bevrucht zal worden.
Maar, in de vriezer liggen al sinds november zes eskimootjes cryo's klaar om teruggeplaatst te worden.
Naar alle waarschijnlijkheid zal aankomende vrijdag één ervan worden uitverkoren om plaats te gaan nemen in mijn baarmoeder, met hopelijk een innesteling als gevolg. To be continued...

2 opmerkingen:

  1. Duim duim duim :) Zonder nageltjes, want ik ben lang niet zo schattig als de kittens!

    Sanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwww ik duim ook zo vreselijk voor je mee lieve alex..

    nanette

    BeantwoordenVerwijderen